A nagyra nőtt kisautóknak azt a szegmensét gyarapította kezdettől fogva a Peugeot 2008-as, amely szabadidő-autós magasságba emelt karosszériával próbálta megnyerni a vásárlókat. Bejött a várt siker, és most, három évvel a piacra dobást követően egy lépéssel közelebb viszi a szabadidő-autókhoz a 2008-as a gyár azzal, hogy alapfelszereléssé teszi a fekete alsó védőburkolatot.

A félreértések elkerülése miatt muszáj megjegyezni, hogy összkerékhajtás továbbra se áll a vásárlók rendelkezésére, mindössze a feláras, több program szerint beavatkozó menetstabilizálóra és az elsőkerékhajtásra számíthat az ember, ha netán elhagyja az épített környezetet. A formát óvatosan bolygatták, a hűtőrács új betétet kapott és elveszítette krómos díszítését.

Mindössze két motorral készül a felfrissített változat, a dízelpártiaknak az 1,6 literes blueHDi-t kínálják 75, 100 vagy 120 lóerővel, a legtakarékosabb szabványos átlaga 3,6 l/100 km. A benzinmotorból az 1,2 literes háromhengeres, ennek szívóváltozata 82 lóerős, a 110 lóerős turbós 5-ös kézi váltóval vagy 6-os automatával létezik, a 130 lóerős turbós csak 6 fokozatú, kézi kapcsolású váltóval jön. Van egy új felszereltség, a Peugeot 2008 GT Line sportosabb külső-belső megjelenéssel rendelkezik, egyébként nagyobb tudású (okostelefon-tükrözés) a navigációs fejegység, és városi koccanásgátló is elérhető.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Autó-Motor ott van a Facebookon is! Klikkelj ide, és lájkolj minket a legérdekesebb hírekért és a lappal kapcsolatos friss infókért!