Amíg hagyományosan a vezető lába állította elő a féknyomást szervo segítségével, újabban már nagynyomású szivattyú felel ugyanezért, a vezető lába pedig csak a szabályzószelepre hat. A Brembo által most bemutatott, Sensify névre keresztelt rendszer újdonsága, hogy annál nem (csak) központilag szabályozzák a féknyomást, hanem a vezérlőelektronika kerekenként képes erre egy elektronikusan vezérelt aktuátor segítségével. Ez különösen kanyarban javítja a fékezési tulajdonságokat azzal, hogy a rendszer képes figyelembe venni a dinamikus terhelésváltozást, de az eltérő tapadású talajra is képes reagálni a rendszer.
Két elektronikus vezérlőegységet használ a Sensify, egyet az első és egyet a hátsó kerekek számára, a Teslákba épített prototípus-rendszernél elöl hagyományos hidraulikus féknyergeket használnak külön szabályozott féknyomással, hátul elektrohidraulikus nyergeket, azaz utóbbinál közvetlenül a keréknél szabályozzák a fékrendszer nyomását. A jelenleginél finomabb szabályozás révén a rendszer képes ellátni a ma használt beavatkozók feladatát, tehát a blokkolásgátló, menetstabilizáló, munkáját, de például a különböző vezetési segédek (sávtartó, oldalszél-asszisztens) fékezéssel létrejövő irányszabályozását is. A fékpedál-érzetet elektrohidraulikus aktuátor segítségével állítja elő a rendszer,