600 milliárd jen, azaz 1387 milliárd Ft-os befektetéssel fejleszti termékpalettáját a Mitsubishi Motors, a japánok célja, hogy három év alatt 30 %-kal növeljék az értékesítéseiket, és ez idő alatt 6 %-ra növeljék a profitrátájukat. A Drive for Growth nevű programban szerepel még a hatékonyság növelése is azáltal, hogy a Renault-Nissan szövetség részeként nagyobb darabszámokban vásárolják majd az alkatrészeket a beszállítóktól.
Ennek elérése érdekében 11 új autót dobnak piacra, ezek között pedig 6 olyan lesz, amelynek nincs közvetlen utóda a piacon, ezek közé tartozik például az Eclipse Cross szabadidő-kupé és az ázsiai piacra készített Xpander is. Az alacsony CO2-kibocsájtású modellek felé fordulnak – az Outlander PHEV révén jelenleg is az övék a legnagyobb darabszámban értékesített plug-in hibrid. Érdekes módon Európa nincs azon régiók között, ahol jelentősen szeretnék növelni piaci részüket, az Asean-régió (Dél-Kelet Ázsia), Óceánia, az Egyesült Államok, Japán és Kína van nevesítve a sajtóközleményben.
Az Autó-Motor ott van a Facebookon is! Klikkelj ide, és lájkolj minket a legérdekesebb hírekért és a lappal kapcsolatos friss infókért!