A következő 7 évben még az eredetileg tervezetthez képest is több villanyautót dob piacra a Nissan, ezért jelentős megtakarítást jelent majd a következő generációs elektromos hajtása, amelynél a lehető legtöbb alkatrészt megosztják majd az akkumulátoros-elektromos és az e-Power fantázianéven kínált hatótávnövelős-elektromos modelleknél.
Úgy számolnak a japánok, hogy az egységesítésből következő nagyobb darabszámok és a fejlesztési költségek csökkentése miatt a 201-es szinthez képest 30%-ot spórolnak meg 2026-ra az X-az-1-ben hajtásoknál. Utóbbival arra utalnak, hogy az akkumulátoros-elektromos autóknál használt 3-az-1-ben megoldás (hajtómotor, inverter, fogaskerék-áttétel) és az e-Power hatótávnövelős megoldásnál alkalmazott 5-az-1-ben megoldás (hajtómotor, inverter, fogaskerék-áttétel, generátor és második fogaskerék-áttétel) esetén a lehető legtöbb alkatrész egységes és moduláris lesz. A fejlesztés ezen kívül még a tömeg és a ritkaföldfémek-használatának minimalizálására is törekszik.