Szintén a Renaultsport mérnökei követték el a normál Clio esetén választható GT-Line megjelenési csomagot, de ez csak mellékesen kerül említésre abban a sajtóközleményben, amely a felfrissített Clio R.S. érkezéséről szól.
Itt debütál az R.S. Vision világítás, amit az R.S. 16 tanulmányon láthattunk először, és a lökhárítóba épített, a kockás zászlót mintázó LED-es kiegészítő lámpát jelenti, ami a ködlámpa és a fordulófény funkciót látja el; a jövőben az összes R.S. modellen ott lesz majd. Igazából ez jelenti a legnagyobb változást a megjelenésben, egyébként még az első lökhárítóban lévő díszléc formája változott minimálisan, no meg a felnik is újak.
Marad a két teljesítmény, az 1,6 literes benzines turbómotor alaphelyzetben 200 lóerős, a Trophy kivitelben jórészt a nagyobb méretű turbófeltöltőnek köszönhetően 220 lóerős – az eddigi limitált modell mostantól a kínálat része. Alaphelyzetben Sport futóművet kap az autó, felár ellenében kérhető a Cup felfüggesztés, és ott van még a Trophy-ban alkalmazott, elöl 20, hátul 10 mm-rel csökkentett magasságú futómű. Felár ellenében választható az Akrapovic kipufogó, ami megfelelő zenei aláfestéssel növeli a vezetési élményt. Szeptembertől rendelhető a megújult Renault Clio R.S., az első autókat még az ősszel leszállítja a Renault.
Autó-Motor ott van a Facebookon is! Klikkelj ide, és lájkolj minket a legérdekesebb hírekért és a lappal kapcsolatos friss infókért!