A Road Atlanta versenypályán mutatta be a DeltaWing Technologies nevű cég utcai autójának legújabb prototípusát, amelyről csak annyit mondanak, hogy minden téren továbbfejlesztették, és immár Cw 0,26 a légellenállási tényezője.
A cég kifejezetten csak a járóképes karosszéria fejlesztésével foglalkozik, a technikáról annyit mondanak, hogy tulajdonképpen a piacon jelenleg létező bármelyik keresztmotor-váltó beépítésére alkalmas a váz, legyen szó benzin, dízel, földgáz motorról, hibrid vagy elektromos meghajtásról. Persze a „bármelyik” jelző nem terjed ki a Nissan hajtásaira, hiszen a cég jelenleg épp perben áll korábbi versenyautó-partnerével, mondván a japánok ellopták az ötleteiket.
A versenyautónak még nem készült el a karosszériája, de a váz már készen van és nagyon jól néz ki burkolat nélkül is. Erről azt mondják, hogy 820-910 kg össztömegre tervezték, és 350-400 lóerő teljesítményű motorral képzelik el a megvalósítást. Azért ilyen képlékenyek a számok, mert még nem döntötték el, milyen kategóriának megfelelően építik meg a végleges prototípust. A DeltaWing Technologies célja, hogy jövőre már megkezdjék a versenyautó tesztelését, és valamikor azt követően kerülhet sor a négyszemélyes utcai autó, a Panoz DeltaWing GT megvalósítására.
Autó-Motor ott van a Facebookon is! Klikkelj ide, és lájkolj minket a legérdekesebb hírekért és a lappal kapcsolatos friss infókért!