Eredetileg a svájci Microlino a német Artega segítségével akarta visszahozni az Olaszországban kifejlesztett és a BMW-licenszváltozat által híressé tett buborékautót, azonban a két cég összeveszett, és bírósági perig fajult a helyzet. Most a két vállalkozás peren kívül megegyezett, és amíg a német Artega már idén piacra dobja a Karo elnevezésű villanyautóját, addig a svájci Microlino egyelőre új gyártópartnert keres, és leghamarabb 2021-ben lépnek piacra. Az olasz CECOMP céggel folytatnak előrehaladott tárgyalásokat, amely például a Bolloré Bluecar kifejlesztését is végezte.
Visszatérve az Artega Karo-hoz, az acél vázra műanyag karosszériával megvalósított mikroautó kétszemélyes, egy feltöltéssel 200 km-re képes eljutni, csúcssebessége 90 km/óra és 200 kg a terhelhetősége. A forgalmazás kezdetén két felszereltséggel – Edition 17 995 euró, Intro 21 995 euró – lesz választható, hat karosszériaszín közül lehet választani, a kárpit bőr/hasított bőr. A megrendelőknek 2500 eurós foglalót kell befizetniük, az első megrendelők pedig áprilisban átvehetik majd buborékautójukat.