Amikor a cél szentesíti az eszközt, akkor születnek olyan autók, mint az Aerodynamics Pack-kal ellátott Mercedes C 63 AMG Black Series. Jó, jó, de valahogy nem áll össze a kép.
Addig oké, hogy a versenyautókon már régóta használnak különféle karbon légterelőket meg vasalódeszkát a leszorító-erő növelésére, közúti használatban azonban inkább a gagyi kategóriába tartoznak ezek az átalakítások. Oké, a Mercedes C 63 AMG Black Series olyan autó, ami a megfelelő körülmények között (értsd a tulajdonos pályabérletet vesz jelen esetben a Hungaroringre) képes kihasználni a légterelő elemek által nyújtott plussz tapadást, de ez még ennél a közútra szabadított versenyautónál is csak az üzemidő 1-2 százalékát teszi majd ki.
A fennmaradó időben a hozzáértők majd elismerően bólogatnak az autó láttán – és a hangja hallatán -, de a többség csak a hangos kipufogós, ronda szárnyakkal ellátott autót látja majd. Kár érte.