A brit Radical nevéhez hűen olyan szélsőséges modelleket kínál, amelyek formaautókat megszégyenítő kanyarsebességre képesek. A Le Mans-i prototípusok stílusában megrajzolt új SR3 XX is egy puritán gép, a négy méter hosszú típus tömege csak 620 kg, amit 1340 vagy 1500 köbcentis, négyhengeres szívómotor mozgat.
A Suzuki alapokra épülő blokkból az erősebb kivitel 230 lóerős, ezzel álló helyzetből 100 km/órára 3,1 másodperces gyorsulás lehetséges – a hátsó kerekekhez hatfokozatú, szekvenciális sebességváltó továbbítja az erőt. Minden technikai megoldás a célszerűséget szolgálja, vagyis, hogy versenypályán minél gyorsabb legyen az autó, ennek jegyében nyomórudas a felfüggesztés.
A többi Radicaltól eltérő elektromos rendszert kap az SR3 XX, az AiM Technologies-zel közösen fejlesztett rendszer jóval kevesebb kábelezést igényel, ami hozzájárul a súlycsökkentéshez. Az egy- és kétüléses kivitelben készülő újdonság cockpitje is teljesen új, a volánon egy személyre szabható kijelzőt találunk, a központi agyból pedig természetesen lehívhatók a telemetriai adatok. A Radical még június folyamán elkészíti az első ügyfélautókat.