Nincs vicces kedvében a Jaguar XFR-S Sportbrake – noha április 1-n indul a hivatalos forgalmazás 82 495 fontos alapárral – amellyel a kategóriát uraló/megteremtő német szuperkombikat próbálják ha nem is legyőzni, de legalább megszorongatni.
Van nála gyorsabb, van nála tágasabb, de azért a brit versenyzőnek se kell szégyenkeznie. Az 5,0 literes, kompresszoros V8-as teljesítménye 550 lóerő, a maximális nyomatéka 680 Nm. A nyolcfokozatú automatikus váltó széria, így viszonylag könnyen lehet majd reprodukálni a 4,8 másodperces 100-ra gyorsulást, illetve ha a törvények és a lehetőségek engedik, a 300 km/órában korlátozott végsebességet.
Az XFR-S limuzinhoz képest módosítottak a felfüggesztés hangolásán, mert bizony a kombi far miatt ha minimálisan is, de megváltozott a súlyeloszlás – és ekkora teljesítménynél már ez is számít. Az első lökhárítót az aerodinamikai csomag több elemével együtt a szedánról vették át, amit nagy méretű tetőspoilerrel egészítettek ki. A 20 colos felniket sötétszürke vagy fekete színben lehet kérni, amihez passzolnak a karosszéria díszítőelemei is. A Jaguar XFR-S Sportbrake-hez választható feltűnő színekkel igen dögös megjelenést lehet összehozni.
Az Autó-Motor ott van a Facebookon is! Klikkelj ide, és lájkolj minket a legérdekesebb hírekért és a lappal kapcsolatos friss infókért!