Kíváncsiak arra, hogyan készül manapság egy olcsóautó? Nézzék meg az itt látható fényképeken a 3008-as és a 4008-as elnevezésű autókat, és nagyon jó képet tudnak alkotni arról, melyek azon alkatrészek egy autó karosszériáján, amelyek valójában haszontalanok, szóval úgy lehet lemondani róluk, hogy nem csorbul a használhatóság.
Első és legfontosabb változásként a 4008-as orrán sokkal nagyobb méretűek a fényszórók, mert nem teljesen LED-es a világítás, hanem hagyományos izzós – ilyen lesz egyébként a 3008-as alapváltozata is, csak arról még nincs hivatalos sajtófotó. A lámpa csücskét és az A oszlopot összekötő krómcsík is eltűnt, és mivel a körülötte lévő fém alkatrészekhez (motorháztető, sárvédők) nem nyúltak, itt most nagyon vastag illesztési rést látunk. Aztán ott van még a C oszlop jellegzetes betétje, amelyről lespórolták a fekete fóliát, egyszerű ablak van itt. Ja, és nem szabad megfeledkezni az első lökhárító kályhaezüst betétjének megszűnéséről, a forma ugyanaz, de nem pocsékolták a festéket. A hátulnézetnél csak annyi az eltérés, hogy amíg a 3008-ason szégyellik a kipufogó-végződéseket, addig Kínában igenis szükség van a jól látható, műanyagkrómos végződésekre – még ha a tényleges kipufogórendszer ez előtt végződik is. A Peugeot 4008-as motorkínálata az 1,2-es (136 LE), az 1,6-os (167 LE) és az 1,8-as (204 LE) négyhengeres turbómotort jelenti. Amíg az európai 3008-as a bal oldalon hordja a típusjelzését, a 4008-as számot a csomagtérfedél jobb oldalán helyezték el.
Autó-Motor ott van a Facebookon is! Klikkelj ide, és lájkolj minket a legérdekesebb hírekért és a lappal kapcsolatos friss infókért!