Nemsokára globális építőkészletre tér át a Subaru, azonban azt is bejelentették, hogy a hétköznapi típusokkal indul az átállás, a WRX és WRX STI modellek lesznek az utolsók 2020-ban, amelyek megújulnak. Szóval a jelenlegi generációnak még bírnia kell pár évet a piacon, úgyhogy a mérnökök tüzetesen átnézték az autókat, és igyekeztek gyorsabbá tenni azokat. Meg látványosabbá, hiszen lecserélték a hűtőrács mintázatát és megnövelték az alsó légbeömlők méretét.
A Limited felszereltségű WRX és a WRX STI is LED-es kanyarfényszórókat kap, amely sötétben dob sokat a vezethetőségen. A 268 lóerős 2,0 literes turbómotorral szerelt WRX-nél áthangolták az első-hátsó felfüggesztést a jobb kormányreakció elérése érdekében. A 6 fokozatú kézi váltó új szinkronokat kapott a gyorsabb kapcsolás érdekében, javítottak a kuplung pedálérzetén is.
A WRX STI is megkapja az áthangolt felfüggesztést, és itt új, elektronikus vezérlésű központi differenciálművet alkalmaznak, ami gyorsabban reagál a korábbinál. Nagyobb átmérőjű tárcsákat, elöl 6, hátul 2 dugattyús féknyergeket használ a Brembo fékrendszer, ami miatt 19 colos felniket kap szériában a 305 lóerős, 2,5 literes turbómotorral szerelt kompakt Subaru. A menetzajt vastagabb oldalsó üvegekkel és a szélvédőkeret habbal kitöltésével csökkentik, a műszerek közötti multifunkciós kijelző képátlója 4,3-ról 5,9 colra nőtt, a Starlink fejegység már 7 colos képátlójú kijelzővel is elérhető.
Az Autó-Motor ott van a Facebookon is! Klikkelj ide, és lájkolj minket a legérdekesebb hírekért és a lappal kapcsolatos friss infókért!