Még mindig nem a menetellenállás, hanem az elektronika korlátozza a Jaguar XFR végsebességét. Az újdonság mindössze annyi, hogy aki hajlandó kifizetni a 2750 fontos felárat jelentő Speed Pack-et, annak nem 250-nél, hanem 280-nál szól közbe a számítógép.
Egyébként nem csak ezt az egyszerű szoftver-módosítást tartalmazza a csomag, a nagy sebességű stabilitás javítása érdekében új első légterelőt és csomagtérfedélre rögzített szárnyat kap az autó, amelynél még belenyúlnak a motor- és a váltó vezérlőprogramjába is.
Műszakilag nincs változás, azaz továbbra is az 510 lóerő teljesítményű, 5,0 literes kompresszoros V8-as hajtja a hátsó kerekeket a nyolcfokozatú ZF automatán keresztül, és itt is van motorleállító a szabványos fogyasztás csökkentése érdekében. A Jaguar XFR Speed Pack után már csak az a kérdés maradt megválaszolatlanul, hogy az XFR-S-t vajon engedik 300-zal száguldani?
Az Autó-Motor ott van a Facebookon is! Klikkelj ide, és lájkolj minket a legérdekesebb hírekért és a lappal kapcsolatos friss infókért!