A Gordon Murray Automotive első autója a T.50-es volt, amelyből már az összeset értékesítették, és egy kompromisszumoktól mentes gépről van szó. Ugyanezt a karbon karosszériát és a Cosworth által kifejlesztett 3994 cm3-as szívó V12-es kapja a most bemutatott T.33-as is, ahol a használhatóság megkönnyítése érdekében már kötöttek néhány kompromisszumot.
Az új vezérműtengelyekkel, szívósorral és kipufogórendszerrel, no és a motorvezérlés átprogramozásával csökkent a motor teljesítménye, bár még így is maradt 615 lóerő (10 500/perc) és 415 Nm (9000/perc); a leszabályozási fordulatot 11 100/percre csökkentették. A váltót az Xtrac fejlesztette, az ügyfél döntheti el, hogy kézi kapcsolással vagy a kormány mögötti fülekkel akarja vezérelni a hatfokozatú egységet. A saját tömeg mintegy 110 kg-mal lett magasabb, bár az 1090 kg még így is nagyon alacsonynak számít, a vetélytársak minimum 300 kg-mal nehezebbek. A hízás egyébként nem a kényelmi felszerelések megjelenésének tudható be, hanem annak, hogy a T.33-ast már minden nagy piac előírásainak megfelelően alakítják ki, tehát már az USA-ban is forgalomba lehet helyezni.
A letisztult megjelenés annak köszönhető, hogy itt se kényszerültek rá a látványos szárnyak használatára, a lemezek alatti rejtett légcsatornák és az aktív hátsó szárny gondoskodik a megfelelő leszorító-erőről. Körben kettős keresztlengőkaros felfüggesztést használ az autó, a karbon-kerámia fékeket a Brembo szállítja (elöl 370 mm-es tárcsa 6 dugattyús nyereggel, hátul 340 mm-es tárcsa 4 dugattyús nyereggel), a kormányrásegítés hidraulikus, mert az sokkal jobb visszajelzést ad a sofőrnek.
Minimalista a belső tér, a kormány mögött a fő helyen a 12 000/percig skálázott analóg fordulatszámmérő látható, mellette két digitális kijelző kapott helyet, bajuszkapcsolók nincsenek, az irányjelzőt a kormányküllőin elhelyezett kapcsolókkal lehet vezérelni. Műanyag helyett alumíniumból készítik a kapcsolókat, ez sokkal tartósabb. A csomagokat a kocsi orrában és a két hátsó sárvédőben kialakított, összesen 280 liternyi rekeszekben tud szállítani a Gordon Murray T.33-as, a benzintank 75 literes. A vételár adók nélkül 1,37 millió font, azaz 587 millió Ft, az első megrendelők 2024-ben vehetik át autóikat, addig még a T.50-es gyártásával és a T.33-as finomhangolásával foglalkoznak.