Köszöni szépen, jól fogy a Kia 2014-ben bemutatott Sorento szabadidő-autója, épp ezért a modellfrissítésnél csak alig nyúltak hozzá. Megkapta a ma kötelezőnek számító LED-es fényszórókat, ezen kívül a hűtőrács-betétjét cserélték le, az eddigi gyémánt-minta helyett kagyló alakú lett a csillogó krómok formája.
A fényszórón belül eddig felül, ezentúl alul helyezkedik el a LED-es menetfény, a csúcsmodellben LED-es a ködfényszóró is, az alapváltozatnál még hagyományos, halogén izzós. Hátul már eddig is LED-es lámpákat használtak, ezeknél látványosabb lett a világítás. Itt is átalakult a lökhárító, az eddig lefelé fordított kipufogócsövek immár egyenesen végződnek.
Az utastérben kicserélték a kormánykereket, a fejegység is a legújabb generációs darab, és az eddiginél nagyobb lett az ujjlenyomatokra érzékeny feketére fényezett felületek mérete. Új elem a vezetéstámogató rendszerek között a sávtartó. A motorokhoz nem nyúltak, Dél-Koreában 2,0 (186 LE/402 Nm) és 2,2 (202 LE/441 Nm) literes dízelek és egy 2,0 (240 LE/353 Nm) literes benzines turbó alkotja a kínálatot.
Az Autó-Motor ott van a Facebookon is! Klikkelj ide, és lájkolj minket a legérdekesebb hírekért és a lappal kapcsolatos friss infókért!