Van az a pénz, amiért a világ első gyémántberakásos autóját, a Lykan Hypersport-ot elkészítő libanoni W Motors beadja a derekát, és egy nagyon is hétköznapi járművet tervez. A most induló kínai Iconiq Motors megrendelésére készítették el a Seven, azaz hét névre hallgató egyterű megjelenését.
Annyiból volt nehéz a formatervezők dolga, hogy a megrendelő a lehető legnagyobb belső teret lehetővé tevő dobozformához ragaszkodott, a tető például vízszintes, és az oldalfalak is szinte függőlegesek. Mivel Kínában nincsenek nagy családok, amelyek hétszemélyes járművet használnak, kifejezetten üzleti megrendelőknek (tárgyalóbusz, illetve személyszállítás) szánják a járművet.
Amíg a külső megjelenést a libanoni W Motorstól rendelte meg a kínai Iconic Motors, műszaki segítséget már az osztrák Magna Steyr beszállítótól szerzett. Egyelőre annyit tudunk, hogy akkumulátoros-elektromos hajtást kap majd a szériaváltozat, és idővel felkészítik majd a járművet az önvezető-üzemre is, hiszen az már most látszik, hogy a hús-vér sofőröket nemsokára kiváltják majd a robotok.
Autó-Motor ott van a Facebookon is! Klikkelj ide, és lájkolj minket a legérdekesebb hírekért és a lappal kapcsolatos friss infókért!