Nem arról van szó, hogy a lassú munkához idő kell, hanem arról, hogy a Joss Motorsports egy kis cég, ahol nem dolgoznak sokan. Ehhez képest nem rossz, hogy összehoztak egy karbon karosszériás szuperautót, amelynek első prototípusát még 2004-ben prezentálták, és mostanra készültek el a sorozatgyártású változattal.
A július 1-10 között megrendezésre kerülő Melbourne-i Autószalonon mutatják be azt az autót, amelyet majd a típusbizonyítvány megszerezésére használnak. Ezen kívül kiállítják még a szélcsatorna kísérletekhez végzett modellt, és néhány részegységet is.
A 2004-es autót egy 6,8 literes, 400 lóerős V8-as mozgatta, ötfokozatú, Porsche-eredetű kézi kapcsolású váltója volt. A 940 kg-os autó 3,0 másodperc alatt gyorsul 100 km/órás tempóra, végsebessége meghaladja a 300 km/órát. A szériaautóról egyelőre annyit tudni, hogy 500 lóerős V8-as mozgatja, és hatfokozatú váltója van. Erre kevesebb, mint 3 másodperces 100-as sprintet és több, mint 340 km/órás végsebességet mondanak.