A Daimler konszern része a Mitsubishi Fuso haszonjármű gyár, amely most két új autóbuszt is bemutatott, az Aero Ace középmagas, az Aero Queen pedig magas építésű távolsági busz. Új, L alakú fényszórókat kaptak a buszok, amelyek már LED-es technológiával világítanak. Sokat fejlődtek a vezetőtámogató rendszerek, új elem az EDSS nevű vészleállító gomb, amelyet az utasok nyomhatnak meg, ha úgy észlelik, hogy a vezető rosszul van. Ekkor a vezetőnek 3 másodperce van, hogy megnyomja a saját EDSS-gombját, illetve ezzel párhuzamosan a fáradtságfigyelő nézi az életjeleit is; ha nincs reakció, automatikusan lefékezi magát és megáll az autóbusz.
A Bus Connect funkcióval a diszpécser bármikor megnézheti a fedélzeti kamerák – külső és belső egyaránt – képeit, illetve probléma esetén (valamelyik vezetőtámogató rendszer működésbe lép) értesítést kap. Új elem az akadálymentesítés, a magas padlós buszoknál ezt úgy oldották meg, hogy a vezető oldalán középtájon elhelyeztek egy liftet, amelynek segítségével a kerekesszéket fel lehet emelni a többi utas közé. A 62 férőhelyes Aero Ace és az 57 személyes Aero Queen motorterében egyaránt a 7,7 literes, 381 lóerős Mitsubishi Fuso dízel dolgozik, a váltó nyolcfokozatú, automatikus.