A Kugelmotor elnevezésű fejlesztés lényege, hogy az különleges felépítése miatt amikor az egyik égéstérben épp az égés zajlik, a másikban akkor történik a kompresszió. Az egész motoragy forgása közben áramot termel.
Dr. Herbert Hüttlin a harmadik tervet látta alkalmasnak a sorozatgyártásig fejlesztésre. A különösen kis helyigényű, és egyszerű, mindössze 62 alkatrészből álló erőforrás prototípusa 1,18 literes lökettérfogattal rendelkezik, teljesítménye 100 lóerő 3000-es percenkénti fordulaton, maximális nyomatéka 290 Nm.
A fejlesztő összeállt az Innomot részvénytársasággal, és azt reméli, hogy még az év vége előtt egy nagy gyártó megvásárolja majd a licenszjogokat.
Az Autó-Motor ott van a Facebookon is! Klikkelj ide, és lájkolj minket a legérdekesebb hírekért és a lappal kapcsolatos friss infókért!