Az indiai Mahindra nemrég dobta piacra első önhordó karosszériás szabadidő-autóját, a XUV500-as elnevezésű járművet. Az itt szerzett tapasztalatokat felhasználva dolgoznak most gőzerővel a márka mini szabadidő-autóján, az S101-es kódnéven fejlesztett járművön.
Méretben várhatóan ez is négy méteres lesz, hiszen Indiában ez egy fontos adózási határ, de a Quanto nevű alvázas, 2,2 literes turbódízellel és összkerékhajtással szerelt terepjárótól eltérően ez inkább személyautó lesz. Várhatóan csak feláras extra lesz majd az összkerékhajtás, a dízelmotor az indiaiak saját fejlesztésű, 1,5 literes háromhengerese lesz majd, a benzines egy új fejlesztésű, 1,2-1,3 literes lökettérfogatú turbós benzines lehet. A Mahindra egyébként nagyon vigyáz arra, nehogy idő előtt kiderüljön, milyen formát kap az új modellje, ezért teljesen elmaszkolva, nem végleges karosszériával futtatja a tesztautót a közúton.
Az Autó-Motor ott van a Facebookon is! Klikkelj ide, és lájkolj minket a legérdekesebb hírekért és a lappal kapcsolatos friss infókért!