A Geely legújabb fejlesztéseit kapja a most alapított Galaxy nevű prémiummárka, amelynek a kínálata 2 éven belül már 7 típust jelent majd – 4 plug-in és 3 akkumulátoros-elektromos autó lesz a kínálatban. A sort az L7-es szabadidő-autó nyitja, amelynek a második negyedévben kezdik meg a kiszállítását, amely elsőként kapja meg a NordThor 8848 fantázianevű plug-in hibrid hajtást, amellyel egy feltöltéssel (akkumulátor+benzin) 1370 km-s hatótávolságot ígér – a hajtásban 1,5 literes, 4 hengeres turbómotor, 3 fokozatú duplakuplungos váltó és 2 villanymotor dolgozik, a 0-100 km/óra gyorsulás 7,5 másodpercig tart, a csúcssebesség 200 km/óra, benzinfogyasztásnak 5,23 l/100 km-t adnak meg előzetesen.
Nagyságrendileg a Honda CR-V méretét hozza a Geely Galaxy L7-es szabadidő-autó, amely hagyományos kilincseket kapott – az ügyfél-visszajelzések alapján télen nem szerencsés az előbújó kilincs, sokkal jobb a megmarkolható hagyományos megoldás, amivel könnyebben lehet a megdermedt gumitömítésről „letépni” az ajtót. A műszerfalon összesen 4 képernyő van – 10,25 colos műszeregység, 13,2 colos élére állított központi érintőképernyő, 16,2 colos képernyő az anyósülés előtt, 25,6 colos képet vetítő fel-a-fejjel kijelző. Minden üléshez tartozik USB-töltő, van vezetéknélküli telefontölő, a csúcsmodellnél az anyósülés gombnyomásra 35°-os támladőlésű pihenőhellyé változik, az első 2 ülés fűthető, szellőztethető és masszázsfunkció is van.
Fontos technológiai újdonság az Aegis fantázianevű akkumulátor-védelmi rendszer, ami a márka eddigi tapasztalatai alapján vizsgálja a cellák állapotát, és állítólag 20%-kal hosszabb akkumulátor-életet eredményez. A másik nagy újdonság a Galaxy-N OS nevű operációs rendszer, ami az autó összes funkcióját összefogja és felhő-technológiát is használ a felhasználói élmény javításához – utóbbiba beletartozik a vezetőtámogató rendszer tudásának frissítése a gyűjtött tapasztalatok alapján. A rendszer a Geely saját műhold-hálózatát használja a pontos helymeghatározáshoz – 2025-re lesz kész az egész bolygót lefedő, 72 műholdból álló teljes hálózat –, aminek jóvoltából például megfelelően feltérképezett parkolóházakban magától tud majd parkolni az autó, elég lesz kiszállni a bejáratnál, minden mást az autó csinál.
A plug-in L7-est a 3. negyedévben követi az L6-os szedán, és még az év vége előtt piacra dobják az első akkumulátoros-elektromos autót, az E8-as szedánt. Utóbbi előzetesének tekinthető a Galaxy Light tanulmány, amelyet az E-CMA villanyautó-alapon valósítottak meg látványos ajtókkal, az autó hátsó részéből előbújó drónnal, ami nehéz helyzetekben ad új perspektívával segítséget az autó vezetőtámogató rendszereinek. A karosszéria légellenállási együtthatója mindössze Cw 0,19, ami a nagy hatótávolság garanciája.