Vége a találgatásoknak, a Lancia közreadta az első információkat az új modellpalettájáról, amelyben az Ypsilon kivételével csupa Chrysler származású autó szerepel. Amelyik nem az, annak ehhez igazítják a megjelenését.
A Delta új hűtőrácsot kap, amelyben vízszintesen futnak a krómozott pálcák, ezen kívül még az 1,6-os Multijet dízel 105 lóerővel is választható a kompakt autóhoz. Ennyire futotta a tervezők idejéből, hiszen inkább az amerikai autók átalakításán dolgoztak.
Az igazat megvallva a munka leginkább műszaki jellegű volt, hiszen a formatervezők nem erőltették meg magukat túlságosan. Egy új hűtőrács, és esetenként egy új név – mindössze ennyi említhető külső változásként az autókon. Lancia Thema-ként kapjuk majd a Chrysler 300-at, amelyhez 3,6 literes benzinmotort (292 LE) és háromliteres, 190 vagy 224 lóerő teljesítményű dízelt kínálnak – ez minden bizonnyal még a Mercedes blokk.
A buszlimuzin Lancia Grand Voyager néven szerepel majd a kínálatban, ehhez is csak két erőforrást kínálnak. A benzines a már említett 3,6 literes V6-os, de a családi autóban 283 lóerőre fogták vissza a teljesítményét. A dízel a korábban is használt 2,8 literes négyhengeres, amelyet idő közben az Euro 5-nek megfelelően átalakítottak, teljesítménye maradt 163 lóerő.
Talán a legfontosabb autóról, a Flavia nevű középkategóriásról esik a legkevesebb szó a Lancia genfi újdonságait taglaló sajtóanyagban, a fényképeken kívül semmi lényegi információ nincs – igaz, hivatalosan csak tanulmány az autó.