Lökettérfogatban ugyan erős a Dodge Charger SRT8, de mivel nincs kompresszora, nem igazán tudja tartani a lépést a Camaro ZL1-gyel.
A továbbra is négyajtós karosszériával készülő Charger SRT8 változata a legújabb, immár 6,4 literes HEMI V8-ast kapta, ami szívómotortól nagyon is remek, 465 lóerős teljesítményt nyújt. Az ötfokozatú automatikus váltót a kormányon elhelyezett fülekkel is vezérelhetjük. A nagy teljesítményű V8-asra egyedi első lökhárító, 20 colos könnyűfém felnik és négy kerek kipufogó hívja fel a figyelmet, utóbbi nem csak optikai elem, elektronikusan vezérelt pillangószelep segítségével nagyon sportos hangot ígérnek a mérnökök.
Az autó egyébként villámgyors, a 96 km/órás tempót kevesebb, mint 5 másodperc alatt éri el és végsebessége valahol 280 km/h körül van – egyelőre még nem véglegesek az adatok, ezért csak közelítőek ezek az értékek.