A Geely konszern még 2020 végén mutatta be a szabadidő-autóból tákolt pickupját, amelynél egy fokkal jobbra sikerült a most bemutatott VGV VX7-es, de azért túlzás lenne harmonikusnak nevezni a vonalvezetést, hiszen itt itt is változatlanul hagyták a SUV-karosszériát a C oszlopig bezárólag, és csak rábiggyesztettek egy rakfelületet.
Utóbbi padlója alatt kisebb rekeszeket is elhelyeztek, a KRESZ-tartozékoknak a hátsó ülés alatt alakítottak ki fiókot, a fellépést lehajtható lépcső könnyíti meg, igaz, túlságosan sok árut nem tud szállítani a VX7-es, hiszen az 5 utasnak is bele kell férnie a 330 kg-os terhelhetőségbe. A plató 1114 mm hosszú, 1438 mm széles és 588 mm magas. Az utastér prémium-hatást kelt azzal, hogy a műbőr kárpittal nem csak az üléseket, de az ajtókat, a műszerfalat és a középkonzolt is bevonják, 10,25 colos a központi érintőképernyő.
A VGV VX7-es egyedüliként 2,0 literes turbómotorral (224 LE/385 Nm) és 8 fokozatú automatikus váltóval készül, összkerékhajtás felár ellenében sincs. Az indulóár 115 800 jüan, azaz 5,9 millió Ft, és ezért már jár a fényűzőnek számító műbőrrel kárpitozott belső is.