Németországba is megérkezett a jó idő, amit a Porsche fejlesztőmérnökei is igyekeznek kihasználni, és amint csak az időjárás engedi, nyitott tetővel hajtják az 911 Turbo kabrió prototípust.
Nem kell megijedni, az első ülések mögött látható, meglehetősen ronda bukókeret nem szériatartozék, sőt, még felár ellenében se lehet majd hozzájutni. Az csak azért van ott, hogy az autó határait próbálgató pilótáknak a lehető legtöbb védelmet nyújtsa az autó abban az esetben, ha valami baj történik.
A rizikót leginkább a hathengeres, turbófeltöltős boxermotor jelenti, amely várhatóan 515 lóerőt teljesít majd alaphangon, a Turbo S-ben 550 lóerőre számíthatunk, és 600 lóerő fölötti teljesítménnyel is elérhető lesz majd a később érkező különleges modellek esetén.
Az Autó-Motor ott van a Facebookon is! Klikkelj ide, és lájkolj minket a legérdekesebb hírekért és a lappal kapcsolatos friss infókért!