Amíg az eggyel kisebb méretosztályban szokatlanul hirtelen véget ért az Opel-Renault együttműködés, a Movano még egy ideig velünk marad, hiszen a Renault Master/Nissan NV400-as testvérmodellje megkapta a modellfrissítést, amivel kihúzza a három év múlva várható generációváltásig, amikor a Citroën Jumper/Fiat Ducato/Peugeot Boxer testvérmodelljévé válik majd az Opel nagy méretű teherautója.
A formatervezők által szemöldöknek titulált LED-es menetfények a nagy fényszórók közepére kerültek, tehát az anatómiai párhuzam már nem helyénvaló, ezért itt már nyílgrafikáról esik szó a hivatalos sajtóanyagban. Megváltozott a hűtőrács betétje is, és ezzel már a cégére is értünk a változásoknak. Továbbra is négy hossz és három magasság közül lehet választani, de van járóképes alváz is az összesen 150-féle változat között.
Új a Navi 50 IntelliLink Pro érintőképernyős fejegység és vezetéknélküli telefontöltő is kérhető, az elérhető biztonsági rendszerek sora holttérfigyelővel, hátratekintő kamerával, oldalszél- és sávtartó segéddel bővült. Légrugós ülés, LED-es raktérvilágítás és a raktérajtóknál elhelyezett új kapaszkodók könnyíti a munkát.
„Az új Opel Movano megkönnyíti a dolgos mindennapokat. Kimondottan profiknak készült! Épp ezért összpontosítottak fejlesztőink a jármű optimalizálásával átfogó hatékonyságra, mint azt a sokféle asszisztensrendszer és technika, a kezelés tökéletesített ergonómiája, és a rakodóhelyek mutatják. A Movanóval következetesen folytatjuk könnyű haszonjárműves növekedési stratégiánkat. A nemrég bemutatott Vivaróval és a sikeresen bevezetett Combo Cargóval együtt kínálatunk a legfiatalabb a piacon. Még erősebben pozícionáljuk magunkat mindenki megbízható német szállítójármű-márkájaként“, mondta az Opel haszonjárműves főnöke, Tobias Stöver.