Amíg Európában alapvetően dízelmotorokkal kínálják a Citroën Jumper/Fiat Ducato/Opel Movano/Peugeot Boxer néven forgalmazott haszonjárművet, az észak-amerikai piacon Ram ProMasterként elérhető változat kitart a 3,6 literes, 280 lóerős V6-os szívómotor mellett. Az új modellévben ehhez már 9 fokozatú automatikus váltó tartozik, a vezethetőséget még az elektromos kormányszervo javítja, amelynek érkezésével csökkentették a fordulókör átmérőjét.
Extraként elérhető a teljesen digitális műszeregység (7 col képátló) és a 10 colos képátlójú központi érintőképernyő, bővült az elérhető vezetőtámogató rendszerek sora, így lehet fáradtságfigyelő, dinamikus vonalakkal dolgozó tolatókamera, sávtartó segéd, távolságtartó tempomat, körkamera rendszer is a fedélzeten. Új a választékban a Crew Cab változat, amelynél egy háromszemélyes második üléssort is beépítenek, egészen mostanáig csak egy üléssorral, 2 vagy 3 személyes kivitelben készült Mexikóban a Ram ProMaster, amelynek életében fontos változás lesz, hogy a 2023-as modellévben akkumulátoros-elektromos hajtással is választható lesz – erről később lesznek részletek, de várhatóan az európai technika megy az Észak-Amerikai piacra.