Az Euro 6-nak megfelelő BS-VI normára átállással párhuzamosan frissítette a lépcsős hátú kisautóját a Suzuki, és most eltűnt a névből a Swift típusnév, tehát egyszerűen Dzire-ként árulják a modellt. Az első lökhárítót cserélték le, ahol a korábbinál nagyobb lett a krómmal keretezett hűtőrács mérete, megszüntették az 1,3 literes dízelt, mostantól kezdve csak benzinmotorral (CNG-s opció később jön) árulják. Utóbbi az immár kettős szívócső-közvetlen befecskendezéssel rendelkező 1,2-es 90 lóerővel és 113 Nm-rel, a váltó ötfokozatú kézi kapcsolású vagy robotizált.
Az utastérben is vannak változások, maradt 7 colos képátlójú központi kijelzős fejegység, de gyorsabb a hardver és a menü is immár színes csempéket használ, a műszeregységen belül pedig már a színes, nagy felbontású multifunkciós kijelző található. Megváltozott a műszerfalon és a kormányon lévő (mű)fabetét mintázata, alapfelszerelésként adják a tempomatot.
The #New2020Dzire – Move Up to a New World
Fulfill every desire of you and your loved ones with the #New2020Dzire. #MarutiSuzukiArena #MarutiSuzuki
Közzétette: Maruti Suzuki Arena – 2020. március 20., péntek
A bárki által megvásárolható Dzire-ral egyszerre frissült a kifejezetten taxisoknak szánt és a Maruti Commercial hálózatban megvásárolható Tour S modell is, amely még az előző generációs karosszériát és fapados felszereltséget kap. A BS-VI norma miatt ez is megkapja a 90 lóerős benzinest, ennél rögtön választható a földgázas hajtás, a dízel innen is távozik.