Három évvel ezelőtt mutatkozott be a Guangzhoui Autószalonon a keresztmotoros padlólemezre felépített lépcsős hátú BMW 1-es, amelyet Kínában kezdtek forgalmazni, de ma már Mexikóban is árulják. Most pedig itt a felfrissített változat, ahol újak a lökhárítók, amelyek egy kicsit a most bemutatkozott európai ötajtósra hajaznak, illetve a váltót is lecserélték.
A korábban 118i néven forgalmazott 1,5-ös turbót (136 LE) hatos automatával adták, ma már hétfokozatú, duplakuplungos váltóval kínálják 120i néven. Ezzel párhuzamosan az eddig 120i-ként nyolcfokozatú automatával kínált 2,0 literes, 192 lóerős turbó is megkapta a hétfokozatú, duplakuplungos váltót, így 125i-re ugrott a verziószám. A korábban kínált 231 lóerős 125i-t egyszerűen törölték a kínálatból.