Kétszer is oda kell nézni, hogy észrevegye az ember a változásokat a Honda Vezel, vagy ahogy nálunk kínálják, a HR-V megjelenését. Átalakították az első lökhárítót, amelyen belül szélesebb és laposabb a hűtőrács. Adaptív LED-es fényszórót is kínálnak, amely körbevilágítja a többi közlekedőt, hátul is változott a LED-es lámpa betétje.
Nincs érdemi változás a műszerfal felső részén, de átalakították a klímakonzol alatti részt, ahol egy extra polcot helyeztek el. Újak a kárpitok, Japánban egy HuNT nevű felszereltséggel bővítették a választékot, ez az alapfelszereltségre épül, tetősíneket, szürke tükröket és narancs díszeket kap. Bővült a vezetőtámogató rendszer tudása, a torlódássegéd már nem csak távolságot, de sávot is tart, van akaratlan gyorsítás elleni védelem is. Műszakilag nincs változás a Honda Vezel esetén, de a villanymotor (131 LE/253 Nm) és a benzinmotor (105 LE/127 Nm) működését újrahangolták, ami jobb gázreakciókat és halkabb üzemet eredményez. Japánban már tavasszal a kereskedésekben lesz a frissült modell, az európai Honda HR-V megújulására még várnunk kell egy keveset.