Ahogy az aktuális Mondeo esetén, úgy az S-Max egyterű megújulásáról se lesz igazi sajtóközlemény, egyszerűen csak elkezdik forgalmazni a módosított kivitelt. A német konfigurátor segítségével már ismerjük, hogyan néz ki a 2020-as modellévű egyterű; a testvérmodell Galaxy változtatások nélkül folytatja a pályafutását.
A jelenlegitől eltérően minden felszereltség (Trend, Titanium, ST-Line, Vignale) egyedi első lökhárítót kap, a korábbi kerek ködfényszóró helyére apró LED-es menetfény kerül. Amennyire látni lehet, a belső térben nincs változás, a motorkínálat viszont Németországban egy benzinesre (1.5 EcoBoost, 165 LE) és két dízelre (2.0 EcoBlue, 190 LE és 240 LE) korlátozódik, Franciaországban 150 lóerős dízellel is választható lesz az egyterű. A felfrissített Ford S-Max első hivatalos jelenése minden bizonnyal a Frankfurti Autószalonon lesz.