Soha nem volt igazán sikeres a 2016-ban bemutatott, kifejezetten a kínai piac számára készített Citroën C6-os limuzin, legjobb évében (2017) 5915 darabot értékesítettek belőle, míg 2019 január-novembere között 2062 példány fogyott belőle – a szintén gyengélkedő Buick LaCrosse szedánból csak novemberben 3636 darabot értékesítettek, és annak a típusnak kérdőjeles a jövője.
A 2020-as évre frissült a C6-os, alapfelszereléssé tették a korábban a csúcsmodellhez járó LED-es fényszórót, új generációs a multimédiás rendszer, az első ülések közötti konzol pedig nem fautánzatot, hanem valódi fa betétet kap. Az alapmotor az 1,6-os turbó 170 lóerővel, extraként kérhető az 1,8-as turbó 211 lóerővel, utóbbihoz már nyolcfokozatú automatikus váltót párosítanak, míg a kisebb motorhoz még mindig a hatos automatát adják.