Egy- helyett immár 3 függőleges menetfény világít az új lökhárítókkal rendelkező Peugeot 208-as orrán, a hátsó lámpák is látványosabb LED-es betétet kaptak. Az új márkalogó látható az autó orrán, új a karosszéria színére fényezett hűtőrácsbetét. Az Agueda sárga mellett még a Selenium szürke új a palettán, a külső tükröket minden esetben feketére fényezik, a GT modell feketére fényezett kerékjárat-peremeket kap, újak a 16- és 17 colos alufelnik, amelyek közül a sajtófotókon látható, esztergált felületű Yanaka a leglátványosabb.
Új grafikát kapott a műszeregység, immár az összes Peugeot 208-as 10 colos képátlójú központi érintőképernyőt kap, Allure és GT szinten nagy felbontású kijelzővel, új a kézi kapcsolású váltó karja. Több és nagyobb teljesítményű (indukciós töltő már 15W teljesítménnyel) kütyütöltési lehetőség érhető el. A motorkínálatban a 75 és 100 lóerős 1,2-es benzines mellett a 100 vagy 136 lóerő teljesítménnyel választható öntöltő hibrid hajtás az újdonság, továbbfejlesztették az akkumulátoros-elektromos hajtást. A hajtómotor már 154 LE/260 Nm teljesítményű, az 54 kWh kapacitású akkumulátorral a szabványos hatótávolság 400 km-re emelkedett. A felfrissített megjelenésű és tudású Peugeot 208-as 2023 novemberében kerül az utcákra.