Egy kaptafára készülnek a méretkorlátozások miatt az európai kamionok, az első kerekek között található a motor, efölött az utasfülke, hátrafelé a hajtáslánc található. Ezzel szakít az idén 80 éves fennállását ünneplő fehérorosz MAZ teherautógyár jövőkamionja, a MAZ-X esetén ugyanis a hatótávnövelős-elektromos hajtást teljes egészében a fülke mögötti térben helyezték el, így a vezetőfülke a földszinten található. Acélkeretet használtak a vázhoz, amelyet műanyag karosszériaelemekkel burkoltak.
A jobb oldalon elhelyezett tolóajtón keresztül lehet megközelíteni a munkahelyet, amely egyben lakótér is, hiszen ott, ahol korábban a dízelmotor volt, most kényelmes kanapék találhatóak – lehajtható asztal segítségével lesz ebből étkező, de kifejezetten nagy méretű ágyat is lehet itt kialakítani. A MAZ-X esetén a konstruktőrök az ajtó mellett a műszerfalból előbújó kézmosót is elhelyeztek, hogy a sofőr tisztán tudja megkezdeni a munkáját rakodást/ellenőrzést követően. Nem részletezik a hajtást azon felül, hogy hatótávnövelős-elektromos megoldásról van szó – a 250 lóerő tartós teljesítményű hajtómotort közvetlenül a hátsó tengelyen helyezik el –, amelynek a hatótávolsága 1 feltöltéssel eléri a 3000 km-t.