Amíg a Ford Transitnál már bejelentették a motorgeneráció-váltást – a 2,2 literes turbódízelt az új EcoBlue-családdal váltják – a személyautóknál csak módosítják az eddig is alkalmazott 2,0 literes turbódízelt.
A fejlesztőmérnökök újraprogramozták a vezérlőelektronikát, így a Mondeo, az S-Max és a Galaxy elsőkerékhajtású, PowerShift automatikus váltóval szerelt 150/180 lóerős változatainak akár 7 százalékkal is csökkent a szabványos fogyasztása – a Mondeo négy/ötajtós változatánál 4,6, a kombinál 4,8 l/100 km az új érték, az S-Maxnál 5,0, a Galaxynál 5,2 l/100 km. Ezzel párhuzamosan jelenik meg a Ford nagyautóinál és a Mustang sportkocsinál a SYNC3-as fejegység, ami jobb okostelefon-kapcsolódást és hangvezérlést ígér – a magyar nyelv választhatóságáról nincs információ.
Autó-Motor ott van a Facebookon is! Klikkelj ide, és lájkolj minket a legérdekesebb hírekért és a lappal kapcsolatos friss infókért!