Félidejéhez érkezett a Honda Ridgeline pickup második generációjának pályafutása, a formatervezők pedig a vásárlói visszajelzéseknek megfelelően terepjárósabb külsőt készítettek. Teljesen új az A oszlop előtti rész, magasabb lett az orr, vízszintesebb a motorháztető, LED-esek lettek a fényszórók. Az első lökhárító szélső szellőzőnyílásai az első kerekek körüli légfüggöny kialakításához kellenek, így a fogyasztást csökkentik.
Új az első sajtófotókon látható Honda Performance Development megjelenési csomag, amelynél egyedi hűtőrács-betétet, fényezetlen fekete védőelemeket kap a karosszéria, bronz-színűre fényezik a felniket. Új műszerfalat készítettek, de ennél fontosabb változás az új generációs fejegység, amely gyorsabb működést, élesebb grafikát és könnyebben használható menüt kapott. A plató alatt továbbra is ott van a zárható fedéllel rendelkező, mosható 207 literes csomagtér, a platóajtó oldalra vagy lefelé nyitható.
Nem változott a technika, tehát a 3,5 literes szívó V6-os teljesítménye 290 lóerő, a maximális nyomaték 355 Nm, a váltó kilencfokozatú automatikus. Alapáron az első kerekek hajtottak, felár ellenében adják a hátul a nyomatékot oldalanként is irányítani képes i-VTM4 összkerékhajtás, amely sár és hó üzemmóddal is rendelkezik. A megújult Honda Ridgeline önhordó karosszériás pickup 2021 elején kerül a márkakereskedésekbe azokon a piacokon, ahol meg lehet vásárolni.