Indiában bemutatkozott a Fiat Line legújabb, Classic névre hallgató változata, amelyre nyugodt szívvel lehet használni a fapados jelzőt, hiszen mindent kispóroltak belőle, amit csak lehetett. Nemhogy az utas előtt, de a vezetőnél sincs légzsák a kormánykerékben, és a blokkolásgátlót is törölték a szériafelszerelés tartalmából.
De nem csak a biztonságról kell lemondania a vásárlónak, a műbőr kárpiton még akkor is izzasztó lehet az utazás, ha a manuális légkondicionáló széria is. Nemcsak a rádió, de az előkészítés sincs az autóban, ahogy alapáron még dísztárcsák sincsenek a 14 colos felniken, ahogy a hátsó szélvédőfűtés is hiányzik, de nincs világítás a csomagtérben sem. A Fiat úgy hirdeti, hogy ezért a pénzért a Fiat Linea Classic adja a legnagyobb hosszt és csomagtartót – minden másról, egészen pontosan azok hiányáról már hallgatnak.
De nem csak a kényelemről és a biztonságról kell lemondania a vásárlóknak, az 1,3 literes dízel választása esetén nem 90, hanem csak 75 lóerőnek parancsol a jobb láb, az 1,4 literes benzinmotor változatlanul 88 lóerős. Nyugodtan kérdezheti az ember, hogy lesz-e, aki mégis a Fiat Linea Classicot választja egy normál Linea helyett? Nos, valószínűleg szép számmal akad majd vásárlója a fapados változatnak, hiszen jelentősebb olcsóbb az eddigi alapváltozatnál, benzinmotorral 599 ezer rúpia (2,13 millió Ft) az indulóár, szemben az eddigi 712 ezer rúpiával (2,53 millió Ft), a dízel Classic 695 ezer rúpiába kerül (2,47 millió Ft) szemben a 815 ezer rúpiával (2,9 millió Ft).
Az Autó-Motor ott van a Facebookon is! Klikkelj ide, és lájkolj minket a legérdekesebb hírekért és a lappal kapcsolatos friss infókért!