Azokat a formai elemeket alkalmazta a Carrozzeria Touring Superleggera az Arese RH95-ös autójánál, mint az utóbbi években bemutatott modelljeinél, a legnagyobb meglepetést az jelenti, hogy ezúttal egy far-középmotoros autó, egészen pontosan a Ferrari 488 Pista volt a kiindulási alap, hiszen a cég 95 éves fennállása során eddig csak orrmotoros autókat készített.
Karbonból készül a legtöbb karosszériaelem, ami szintén premier a Touring műhelynél, ahol eddig csak fémmel dolgoztak. A technikához nem nyúlnak, tehát marad a 710 lóerős biturbó V8-as és a hétfokozatú duplakuplungos váltó, ami 3,0 másodperces 0-100 km/óra sprintet és 340 km/órás csúcssebességet tesz lehetővé.
A vételár nem ismert, de az igen, hogy miután megkapja a kiindulási alapot a Touring, hat hónap alatt végeznek az ügyfél kívánsága szerint kialakított Arese RH95-ös megépítésével. Összesen 18 példányt építenek, az autókra 2 év garanciát vállalnak, és azt, hogy ahhoz mindig lesz pótalkatrész az esetleges balesetes sérülések javítására.