Örülhetnek a konzervatívabb ízlésű vásárlók, visszatért a piacra az előző E-osztály frissítésekor búcsúztatott kettéosztott fényszóró – igaz, egy kategóriával lejjebb, a felfrissített megjelenésű Škoda Octavia orrát díszíti ezentúl a négy lámpa, amelyek közül a két belső a hűtőrácshoz simul. Felár ellenében akár teljesen LED-es is lehet a világítás.
octavia2
A külső megjelenés átalakítása a legnagyobb változás, az utastérben új fejegységeknek örülhetnek a vásárlók, a legdrágább Columbus navigációnál minden eddiginél nagyobb, 9,2 colos képátlójú az érintőképernyő – ezt látjuk a műszerfal fotóján –, ez a készülék wifi hotspotként is működik. Érdekes módon az autóhoz távoli hozzáférést biztosító CareConnect szolgáltatás a földgázas G-Tec változathoz nem választható. Bővült a felár ellenében elérhető vezetéstámogató rendszerek sora, például lassú tolatásnál a kívánt helyre tudja irányítani az utánfutós szerelvényt az elektronika, a koccanásgátló gyalogosfelismerő funkcióval tud többet, a holttérfigyelő immár radaros érzékelővel dolgozik.
octavia3
Nincs változás a motorkínálatban, az eddigi 84-184 lóerős sávot fedik le a benzin/dízel/földgázas motorok, az Octavia esetén még marad a 180 lóerős 1,8-as turbó, nem váltja a 190 lóerős, 2,0 literes blokk. Az év végétől lehet leadni a rendeléseket a felfrissített Škoda Octaviára, az első ügyfelek 2017 elején ülhetnek bele autóikba. A sportos RS modellek várhatóan a Genfi Autószalonon debütálnak majd, és valamikor az év közepe felé lehet teljes a választék.

Autó-Motor ott van a Facebookon is! Klikkelj ide, és lájkolj minket a legérdekesebb hírekért és a lappal kapcsolatos friss infókért!