Mielőtt a Lunaz akkumulátoros-elektromos hajtással lát el egy veteránautót, az utolsó csavarig felújítják azt. Mivel a gyári hajtáslánc lecserélése miatt (igyekeznek visszaalakítható módon végrehajtani az átépítést) az eredetiségnek már lőttek, most azon dolgoznak, hogy a belteret fenntartható anyagokból készítsék el – akinek van fölös 500-700 000 fontja egy ilyen autóra, az szívesen költ ilyesmire is.
Már megkezdték annak az Aston Martin DB6-osnak a felújítását-átalakítását, amelybe először tesznek fenntartható anyagokból készített belsőt. A fabetéteket tojás- és mogyoróhéjból készített díszekkel váltják ki, a kőolaj-alapú műanyagok helyett kukorica- és fa rostokból készített műanyagokat használnak például az ajtókárpitoknál, az üléskárpit csövezését almalé-préselés során keletkezett püréből készítik. A nagy igénybevételnek kitett részeken – padlószőnyeg, ülés-perem – újrahasznosított rostok keverékéből készítik a szövetet, a padlószőnyeg hordozószövetét PET-szálakból készítik, a szálak pedig kidobott halászhálókból származik. Állati bőrt is használnak, a húsiparban hulladéknak számító tehénbőr alacsony CO2-kibocsájtással járó eljárással készül. Végül, de nem utolsósorban a Lunaz Aston Martin DB6 375 lóerő teljesítményű villanymotort kap, az akkumulátort pedig majd a vásárló választja ki – 80-120 kWh közötti kapacitásból, utóbbival a hatótávolság eléri a 410 km-t.