Idén 45 éves a Honda brazíliai részlege, már jó ideje készülnek erre az évfordulóra, például modernizálták és kibővítették a helyi fejlesztőrészleget. Ennek a csapatnak az első saját munkája a WR-V elnevezésű szabadidő-autó, ami valójában csak félig új fejlesztés: az A oszlop mögött a Jazz karosszériáját használja az újdonság.
wrv2
A Winsome Runabout Vehicle névre hallgató szabadidő-autó a vízszintesebb motorháztetőnek köszönhetően magasabban hordja az orrát, és ehhez hozzájön még a nagyobb hasmagasság is. Optikailag is magasabbnak tűnik az autó a fekete műanyag védőszoknyának köszönhetően, egyébként a jól ismert és jól alakítható utastérrel találkozik az ember az ajtókat feltárva.
wrv3
Változatlanul veszik a motort és a hajtást a Jazz-től, ami a brazil piacon 1,5 literes, etanollal 116 LE/153 Nm teljesítményű szívómotort jelent, ötfokozatú kézi kapcsolású vagy fokozatmentes automatikus váltóval – ezzel egyértelműen az arrafelé 1,8-as motorral forgalmazott HR-V alá pozicionálják az újdonságot. A szabadidő-autós körítésű Jazz utóda lesz a Honda WR-V, amikor 2017 első felében megjelenik a piacon, egyelőre nem tervezik európai forgalmazását.

Autó-Motor ott van a Facebookon is! Klikkelj ide, és lájkolj minket a legérdekesebb hírekért és a lappal kapcsolatos friss infókért!