A Kia egyszerre három formatervező stúdiója dolgozott a harmadik generációs Sorento megjelenésén, a dél-koreai mellett a német és az amerikai részleg is kivette a részét a fejlesztésből. Nem véletlenül, világszerte népszerű a nagy méretű szabadidő-autó, minden piac igényeit figyelembe kell venni.
Egyelőre még csak rajzok segítségével alkothatunk képet az újdonságról, de azért pár dolgot szóban is elárul a sajtóközlemény. E szerint a tetővonal alacsonyabban lesz majd, ellenben az övvonal magasabb, tehát a dinamikusabb megjelenés érdekében csökken az ablakfelület mérete. Izmosabb hatást kelt a hátul széles váll és az erőteljesen megformált lemezfelület. Egy hónapon belül kiderül, mindebből pontosan mi is igaz.
Az Autó-Motor ott van a Facebookon is! Klikkelj ide, és lájkolj minket a legérdekesebb hírekért és a lappal kapcsolatos friss infókért!