Nem nyúltak érdemben a Nissan Juke feltűnő megjelenéséhez, pedig alaposan átdolgozták a karosszériát: néhány extra merevítésnek köszönhetően merevebb lett a felépítmény, és az elsőkerékhajtású modellek csomagtartója immár 350 literes. Van egy új motor is, az 1,6-os benzines helyét az új Qashqai-ban használt 1,2 literes, 115 lóerős turbómotor veszi át, de a legjobban minden bizonnyal a Juke Nismo vásárlói örülnek majd a változásnak.
Először is nincs többé Juke Nismo, helyette van viszont Juke Nismo RS, tehát az 1,6 literes turbómotor immár alapból 218 lóerős teljesítményű. Az elsőkerékhajtású/kézi váltós modellnél a maximális nyomaték 250 Nm-ről 280 Nm-re emelkedett, a korábbinál élvezetesebb vezethetőséget biztosít majd, hogy ennél a változatnál immár alapfelszerelés az önzáró differenciálmű. A CVT-váltós, összkerékhajtású modellnél nincs ilyen, és ott a maximális nyomaték is maradt 250 Nm.
Az új kipufogórendszer a megfelelő zenei aláfestéssel járul hozzá a mindkét esetben a vezetési élmény növeléséhez, és a fékrendszer is nagyobb teljesítményű lett. Elöl immár 320 mm-es tárcsákat szorítanak a fékbetétek, hátul belső hűtésű tárcsákat használ a Nissan Juke Nismo RS, amelynek a rugóit is lenégcsillapítóit is finomhangolták.
Az extrafelszerelések listáján lesz megtalálható a Recaro kagylóülés, a Biztonsági Pajzs a forró ferdehátúnál várhatóan az alapfelszerelés része lesz. Kívülről a piros kiegészítőkről és a 18 colos felnikről lehet a legkönnyebben felismerni az újdonságot.
Az Autó-Motor ott van a Facebookon is! Klikkelj ide, és lájkolj minket a legérdekesebb hírekért és a lappal kapcsolatos friss infókért!