Az Allard Motor Company Limited 1945-58 között gyártott kis darabszámban utcai- és sportkocsikat, jellemzően amerikai V8-as motorokkal; Carrol Shelby az Allarddal elért versenysikerei alapján találta ki a Cobra koncepcióját, Zora Arkus-Duntov a Corvette főkonstruktőre az Allardtól szerződött át a Chevrolet-hez. Jelenleg az Allard Sports Cars Ltd. a jogtulajdonos, amely most készült el első autójával, amely az utolsó csavarig megfelel az 1953-as Le Mans-i versenyautó JR roadsternek.
Az FIA jóváhagyással rendelkező autóval veteránautó-versenyeken lehet indulni, az eredeti konstrukcióhoz képest a kiszerelhető biztonsági berendezéseknél (övek, stb.) van eltérés, azok ugyanis a legmodernebb technikának megfelelőek. Az autót hajtó 5,4 literes Cadillac OHV V8-as egy Allard K2-esből származik, eredeti Edmunds szívósorral és két Carter karburátorral együtt, a váltó négyfokozatú, kézi kapcsolású. Az alumínium karosszériát kézzel formálták, British Racing Green színűre fényezték.
A motor mellett a Marles kormánygép, a Vertex gyújtás, a Lucas dinamó is korabeli darab, a DeDion hátsó hidat egy J2-esből szerezték, ahogy sok más apróságot is. Az Allard Sports Cars egyébként két évtizede foglalkozik a márka autóinak fenntartásával, versenyeztetésével, az építést jórészt Lloyd Allard végezte, a cégalapító unokája, de segített neki édesapja, Alan Allard, a cégalapító fia, de az eredeti konstruktőr, a 93 éves Dudley Hume is részese volt a projektnek, például odaadta az általa készített 120 eredeti tervrajzot. A JR versenyautót az RM Sotheby’s árverésén értékesítik majd Londonban október 31-én.