Mivel a belépőmodell szerepét átveszi az LBX, mostantól kezdve többet tud a Lexus UX – nincs már elektrifikáció nélküli változat, az öntöltő hibrid hajtás pedig a teljesítménynövekedésre utalva 250h helyett már 300h névre hallgat. Az 5. generációs hibrid hajtásban erősebb benzinmotor (152 LE/188 Nm) és villanymotor (113 LE/206 Nm elöl, opciós összkerékhajtásnál hátul 41 LE/84 Nm), a rendszerteljesítmény minden esetben 199 LE, lítium-ion a nagyfeszültségű akkumulátor. A 300e jelzésű akkumulátoros-elektromos hajtás továbbra is 203 LE/300 Nm teljesítményű, az akkumulátor 72,8 kWh kapacitású.
Bent is van változás, 2022 tavaszán még 8 vagy 12 colos képátlójú érintőképernyővel vezették be az új műszerfalat, mostantól kezdve már csak 12,3 colos központi kijelző van. Javítottak a Lexus UX hibrid és elektromos változatának élményén is, a karosszériavázat merevebbé tették az első keresztmerevítőben elhelyezett új összekötővel, a hátsó ajtók alsó részében lévő új tartó a vibrációt (menetzaj) csökkenti azzal, hogy már nem azokat felerősítő üregként működik a tér. Áthangolt felfüggesztéssel és elektronikus beavatkozókkal növelik a vezetési élményt. A fogyasztás csökkentéséhez is hozzájárul, hogy a részben elektromos részben hidraulikus fékrendszer az utóbbit preferálja, azaz többet lassít energia-visszatermeléssel a fékpedál lenyomására. A Lexus UX 300h és 300e belsejében is van 1,5 kW kimenő teljesítményű konnektor, amivel elektromos berendezések üzemeltethetőek – van külön műanyagpanel ahhoz, hogy az autón kívülre lehessen vezetni a kábelt.