Ezúttal nem szórakoznak kivehető tetőívekkel (amelyek már az első pillanattól kezdve beáznak), meg a csomagtér padlója alá rejthető szélvédővel a Citroen mérnökei, a lehető legegyszerűbb megoldást választják a DS3 kabrióváltozatának megvalósításához: csak a tető hátsó része nyílik hátra, az elöl ülők feje fölül kézzel kell kivenni a tetőborítást.
Ez a megoldás egyrészt nagyon olcsó, másrészt a biztonsági utascella fontos elemeit is meg tudják tartani, azaz nem nyúlnak a B oszlophoz, azok összekötéséhez, és az első ajtók feletti összekötő elemekhez. Nyitott állapotában a tető a csomagtér fölött helyezkedik el, az első részt minden bizonnyal a csomagtérbe lehet rejteni. Biztosat majd jövő tavasszal, az autó bemutatkozásakor tudunk majd.
Az Autó-Motor ott van a Facebookon is! Klikkelj ide, és lájkolj minket a legérdekesebb hírekért és a lappal kapcsolatos friss infókért!