A Renault formatervezői se tudnak annyit dolgozni, hogy minden egyes tanulmány számára teljesen új karosszériát készítenek. Ennek megfelelően a Frankfurti premier, a Friendzy tanulmány jobb oldala megszólalásig hasonlít a Skoda Roomsterre.
Maga az autó egyébként egy olyan dobozautó, mint a Kangoo, amelyet egyszerre tud magán- és üzleti célokra is használni tulajdonosa. A karosszéria aszimmetrikus, a jobb oldalon egymással szembe nyíló ajtókat találunk, a bal oldalon hátul tolóajtó könnyíti meg a beszállást, és egyben utal az autó felhasználásának kettősségére.
A műszerfal esetén olyan a forma, mintha a folyékony fém hirtelen megdermedt volna. Ezzel a hideg felülettel szöges ellentétben áll az ülések bőr kárpitozása, amely ráadásul még könnyen tisztítható is – nem csak a munka során a koszt, de a gyermekek szállítása során keletkező szennyeződéseket is könnyen el lehet távolítani róluk. Az autó alapját egyébként a Kangoo Z.E. adja, így a 60 lóerő/226 Nm teljesítményű elektromotort is. Az 1,42 tonna üres tömegű dobozautó végsebessége 130 km/óra.