Észak-Amerikában egy csapásra sportlimuzinná avanzsált a Buick Regal a mostani modellfrissítéssel, hiszen az alapváltozat kivételével alapfelszereléssé tették az összkerékhajtást, és az új fejlesztésű 2,0 literes turbómotort is megkapta a gép.
Nagyobb lett a hűtőrács mérete, hátul pedig a két lámpát összekötő krómcsík érdemel említést. Az utastérben a középkonzolon dolgoztak, új generációs, 4,2 colos képátlójú érintőképernyővel rendelkező kommunikációs egység kerül középre, átalakították a szellőzés konzolt is – mindezek áldásos hatásaként kevesebb a kapcsoló.
A 2,4 literes, 182 lóerős alapmotorhoz nem nyúltak, a Turbo-ban (korábban 220 LE) és a GS-ben (korábban 270 LE) pedig a 2,0 literes, 260 lóerős négyhengeres turbómotor dolgozik, alapáron összkerékhajtással, amelynél akár a motorteljesítmény 90 százaléka mehet a hátsó tengelyre. A Buick Regal modellfrissítése megelőlegezi az Opel Insignia megújulását, aminek leleplezése hamarosan várható.
Az Autó-Motor ott van a Facebookon is! Klikkelj ide, és lájkolj minket a legérdekesebb hírekért és a lappal kapcsolatos friss infókért!