Várhatóan a nyári modellév-váltással egy időben, azaz augusztusban indul majd az Opel Insignia felfrissített változatának sorozatgyártása, épp ezért még ez előtt megismerhetjük majd a változásokat, a nagyközönség pedig a Frankfurti Autószalonon találkozhat majd az újdonsággal.
Nagyjából azokra a változásokra számíthatunk mi is, amit a Buick Regal megújulása kapcsán megismerhettünk, tehát nagyobb méretű lesz az első hűtőrács, látványosabb a lámpák kialakítása – elöl az eddigi felső csücsök helyett az alsó ívet követő csík lesz a LED-es nappali menetfény. Az utastérben kicserélik a középkonzolt, ahol megjelenik az Adam-ból már ismert érintőképernyős fejegység, de itt várhatóan megtartják az extraként választható gyári navigációt is.
Műszakilag fontos változás, hogy az 1,6 literes, 133 lóerős (320 Nm) dízel kerül a motortérbe, a 2,0 literes CDTI-ből várhatóan csak a 160 lóerőset és a közel 200 lóerős biturbót hagyják meg – előbbit is záros határidőn belül leváltják az 1,6-os dízel biturbó, 160 lóerős változatával. A benzines motorok között is megjelennek az új, magyar gyártású négyhengeresek, a 170-200 lóerős 1,6-os turbóval. A 2,0 literes benzines turbót nemrég váltották le, a 2,8 literes V6-os turbómotor várhatóan csak az OPC-ben szolgál tovább.
Az Autó-Motor ott van a Facebookon is! Klikkelj ide, és lájkolj minket a legérdekesebb hírekért és a lappal kapcsolatos friss infókért!