Gyorsan zajlanak az események az Aion márkával kapcsolatban, ezt még almárkaként alapította a GAC konszern 2018-ban, aztán saját márkának szervezték ki, amelynek most már van dedikált almárkája is, hiszen a Hyper SSR nevű akár 1225 lóerős rendszerteljesítményű szuperautó mellé érkezik – ennek a sorozatgyártását 2023 őszére ígérik – a Hyper GT nevű 4 ajtós kupé, amivel a Porsche Taycan ellenfelét akarták megalkotni. Egyelőre még nem tudjuk eldönteni, hogy ez sikerült-e, hiszen per pillanat csak az 1 hajtómotoros alapváltozatról vannak teljesítményadatok, de lesz majd 2 hajtómotoros változat is.

A karosszéria aktuálisan a legáramvonalasabb villanyautóvá teszi a Hyper GT-t, a tükrök helyett kamerákat használó modell Cw 0,19-es légellenállási együtthatóval rendelkezik, ezzel áramvonalasabb, mint a Mercedes-Benz EQS (Cw 0,20). Alapesetben 1 lézeres letapogatót (tető) kap az autó, de van 3 lézeres letapogatós (tető+ első sárvédők) változat is, utóbbinál összesen 39 érzékelőt használ a vezetőtámogató rendszer, köztük infrakamerákat is. Egyelőre az alapmodell néhány számát ismerjük, a hátsókerékhajtású Aion Hyper GT 340 LE/434 Nm teljesítményű, a 0-100 km/óra gyorsulást 4,9 másodperc alatt letudja. Az akkumulátor-kapacitás és a hatótávolság nem ismert, de azt elárulták, hogy akár 480 kW-os villámtöltés fogadására képes a telep. A vezethetőséget összkerék-kormányzás és elektronikusan vezérelt lengéscsillapítás javítja.